۲۱
دی

کیمیا وارگه سازان صادر کننده نمونه سال

کیمیا وارگه سازان به عنوان صادرکننده نمونه سال انتخاب شد

شرکت کیمیا وارگه سازان با بیش از یک دهه فعالیت صادراتی در میدان رقابت های بین المللی و شرایط سخت اقتصادی در صادرات سرم های درمانی به کشورهای عراق، قطر ، انگلیس، آلمان و آذربایجان حاصل تلاش همکاران این شرکت طبق برنامه توسعه و دستیابی به بازار های بین المللی شایسته دریافت این عنوان شود.

در آیین معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران که در روز دوشنبه 20دیماه 1400 با حضور استاندار تهران، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ، رئیس سازمان صمت استان تهران ، رئیس اتاق تهران، رئیس اتاق ایران و جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران و نمایندگان بخش خصوصی و تشکل‌ها برپا شد، از شرکت کیمیا وارگه سازان در حوزه محصولات دارویی و بیولوژیک به عنوان صادرکننده نمونه استان تهران تقدیر و تشکر شد.

دکتر رحمانی رئیس هیات مدیره، در خصوص کسب این عنوان، در سایه تلاش همکاران در دفتر مرکزی ، دفتر علمی مستقر در بغداد و تامین محصولات از سوی موسسه تحقیقات واکسن و سرمسازی رازی، امور بین الملل وزارت بهداشت و همچنین برگزاری منظم کارگاههای آموزشی و نشست های فنی مستمر برگزار شده در حوزه بین الملل توسط این شرکت حاصل گردید. این موفقیت در عرصه تجارت خارجی وصادرات محصولات غیر نفتی نشان از پتانسیل رقابت کیفیت محصولات کشور با محصولات سایر کشورها می باشد. برنامه ریزی این شرکت حفظ بازار های کنونی ، افزایش ظرفیت سبد صادراتی بویژه واکسن های انسانی ، ایجاد سایت فیلینگ در بغداد وهمانند سال های گذشته در بازگشت صددرصدی منابع ارزی حاصل از صادرات به عنوان یک استراتژیک در گسترش بازار های بین المللی در روند بهبود اقتصاد کشور سهیم باشیم.

برترین صادرکنندگان استان تهران

در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه سال 1399 استان تهران، 15 بنگاه اقتصادی به عنوان صادرکننده ممتاز، نمونه و شایسته معرفی شدند.

شرکت‌های: توسعه کشاورزی و بازرگانی آرین، شیشه کاوه فلوت، بلور کاوه ، کیمیا وارگه ‌سازان، گروه خودروسازی سایپا، صنعت‌سازان انرژی پاسارگاد، دمنده، شیما کفش، مجتمع لاستیک یزد، مهندسی تولیدی کوشافن پارس و شرکت آوازه بازرگانی پارس، به عنوان صادرکنندگان نمونه استان تهران در سال 99 معرفی شدند. عنوان صادرکننده ممتاز استان تهران به شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران رسید. همچنین در این مراسم، سه شرکت، ویرامان، لوله‌گستر خادمی و گروه دارویی البرز فارمد، عنوان شایسته تقدیر را به دست آوردند. تندیس و لوح این دوره به مدیران این شرکت‌های نمونه صادراتی تقدیم شد.

 

لینک خبر